قیمت ۵,۰۰۰
هرگونه انتشار فایل‌های خریداری شده از پروانه اعم از «لایه‌باز» یا «آموزشی» در فضای مجازی در قالب دانلود رایگان یا فروش، غیر قانونی و غیرشرعی می‌باشد. مگر اینکه لایسنس محصول را خریداری نمایید. تمامی حقوق برای میثم محفوظ است.
  ۱۳۹   ۱۱۹۵۷   ۰   ۸

میثم

صفحه فروشنده
  • عضویت26 تیر 1395
  • تعداد محصولات۱۷
  • تعداد فروش۲۰۸۶
جدول اعداد تقویم 97 (اکسل)
  • جدول اعداد تقویم 97 (اکسل)
  • جدول اعداد تقویم 97 (اکسل)
اشتراک گذاری:
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران

جدول اعداد تقویم 97 (اکسل)

با جدول اعداد تقویم 97 دیگر نیاز به اتلاف وقت نیست دانلود رایگان تقویم 1397

ما برای رفاه حال شما جدول های تقویم 1397 را دریک فایل اکسل جمع آوری نموده ایم

 

علاوه بر جدول اکسل تقویم 97 مابرای راحتی کار شما کاربران عزیز تقویم سال 1398 را نیز آماده دانلود شما عزیزان کرده‌ایم:

♦ جدول اکسل اعداد و مناسبت‌های تقویم سال 1398 ♦

جهت دانلود کلیک نمائید

 

 

در این فایل علاوه بر جدول اعداد، مناسبت های ملی و مذهبی سال 1397 نیز برای راحتی کار شما طراحان عزیز درج گردیده است.

این فایل که در فرمت اکسل xlsx طراحی شده ویژه طراحان عزیز میباشد تا با کمک این جداول و مناسبت ها به راحتی در طراحی های خود استفاده نمایند.

لطفا جهت مشاهده و دانلود تقویم‌های بیشتر اینجا کلیک کنید.

تقویم چیست و چگونه ایجاد شد

انسان ها برای اینکه روز های خود را بتوانند نشانه گذاری کنند اقدام به ایجاد مفهومی به نام تقویم کردند.

پیدایش تقویم زمانی ایجاد شد که انسان ها نیاز به یادآوری روزی خاص برای خود را احساس کردند؛ مثلا ماندگار بودن تاریخ تولد و مرگ ، تاریخ های مهم و قرار های مهم بین قوم ها.

شاید اولین بار شمردن روز ها در بین انسان ها مرسوم بود اما با پیشرفت انسان ها  و آشنایی با علوم مختلف، مفهوم تقویم به وجود آمد.

تقويم هجري شمسي از لحاظ نجومي و طبيعي،از بهترين و دقيقترين تقويم‌هاي جهان است. دلايل برتري اين تقويم را مي‌توانيم به اين ترتيب بيان كنيم:

  • الف- مدت سال شمسي، نوروز و كبيسه‌هاي تقويم هجري شمسي، دقيقاً بر مبناي محاسبات نجومي تعيين مي‌شود. تقويم هجري شمسي، تنها تقويم متداول در جهان است كه علاوه بر كبيسه‌هاي چهارساله، كبيسه پنج ساله نيز دارد. وجود كبيسه‌هاي پنج ساله، باعث انطباق دايمي و دقيقتر تقويم هجري شمسي با فصول طبيعي مي‌شود.
  • ب- تعداد روزهاي ماههاي تقويم هجري شمسي مبناي نجومي و طبيعي دارد. به عبارت دقيقتر، تعداد روزهاي ماهها با مدت حركت ظاهري غيربكنواخت مركز خورشيد روز دايره البروج و عبور از دوازده صورت فلكي منطقه البروج، هماهنگي كامل دارد. مركز خورشيد، نيمه اول مدار ظاهري خود (شامل فصول بهار و تابستان) را در مدت 186 شبانه‌روز و نيمه دوم مدار ظاهري خود (شامل فصول پاييز و زمستان) را در سالهاي عادي و كبيسه، به ترتيب در 179 و 180 شبانه‌روز طي مي‌كند.
  • ج- آغاز سال تقويم هجري شمسي، با سالگرد تولد بهار و آغاز شكوفايي دوباره طبيعت شروع مي‌شود. در سير تاريخچه تحول تقويم در جهان، هرگز تقويمي كه اغاز سال آن همواره با آغاز بهار شروع شود، در هيچ مدرك و سند و يا ماخذ نجومي، تاريخي، ديني و … ذكر نشده است.

سایر نمونه کارهای میثم

ورود به حساب کاربری

آدرس ایمیل خود را جهت بازیابی گذرواژه وارد نمایید

ثبت نام فراموشی رمز؟